Facebook wprowadził bana na reklamy CBD i konopi
: 25 lip 2019, o 14:33
W chwili obecnej reklamy i strony z legalnymi produktami są traktowane na równo z tymi, które zawierają THC.
Olej jest w pełni legalny jeśli zawiera nie więcej niż 0.2% THC. CBD nie jest też lekiem ani produktem związanym z narkotykami.
Sytuacja ta jest frustrująca dla przemysłu konopnego i osób, które publikują treści edukacyjne, czy po prostu dla tych, którzy chcą się zareklamować – muszą liczyć się z tym, że mogą utracić pieniądze, ponieważ reklama nie osiągnie oczekiwanego rezultatu.
Czyżby za całą sytuacją znów stały korporacje i koncerny farmaceutyczne, które już położyły swoje łapska na medycznej marihuanie oraz produktach CBD?
Olej jest w pełni legalny jeśli zawiera nie więcej niż 0.2% THC. CBD nie jest też lekiem ani produktem związanym z narkotykami.
Sytuacja ta jest frustrująca dla przemysłu konopnego i osób, które publikują treści edukacyjne, czy po prostu dla tych, którzy chcą się zareklamować – muszą liczyć się z tym, że mogą utracić pieniądze, ponieważ reklama nie osiągnie oczekiwanego rezultatu.
Czyżby za całą sytuacją znów stały korporacje i koncerny farmaceutyczne, które już położyły swoje łapska na medycznej marihuanie oraz produktach CBD?